AV-Dag 2019

24 september 2019


Meer info & aanmelden

AV-Dag 2019



Wanneer: 24 september 2019

Waar: Hotel Papendal, Papendallaan 3, Arnhem

 

Op 24 september 2019 viert de AV-Dag haar eerste lustrum in hotel Papendal in Arnhem en Unit4 is erbij als gouden sponsor.

 

Tijdens dit evenement praten we je graag bij op onze stand over hoe onze oplossingen je team kunnen versterken. Een digitale collega die je helpt bij het uitvoeren van je accountancy dienstverlening en waarde toevoegt aan je salaris- en fiscale praktijk. Daarnaast vertelt ons customer engagement team je graag hoe je slimmer samen kunt werken met je cliënten.

 

Hiernaast kun je van 12.45 – 13.30 uur onze paneldiscussie ‘Goed opdrachtmanagement in de praktijk’ bijwonen. Hierbij gaan toonaangevende accountantskantoren op basis van stellingen in gesprek over hoe zij, onder andere met de inzet van practice management software, omgaan met de volgende uitdagingen:
– De juiste mensen het juiste werk laten doen op het juiste moment
– Meer grip krijgen op onderhanden werk, voortgang en begroting

Deelname is goed voor een 1/2 PE punt.

 

Goed opdrachtmanagement in de praktijk

 

INSCHRIJVEN

De juiste mensen het juiste werk laten doen op het juiste moment; meer grip krijgen op onderhanden werk, voortgang en begroting. Voor accountantskantoren zijn dit essentiële zaken die hen dagelijks voor grote uitdagingen stellen. In de paneldiscussie gaan een aantal partijen op basis van stellingen in gesprek over hoe zij, onder andere met de inzet van practice management software, omgaan met deze uitdagingen.

 

Stellingen die aan de orde komen:

  • Het vinden, op een goede manier inzetten en behouden van steeds schaarser wordende competenties & ervaring: een kwestie people skills of goed automatiseren?
    In kaart hebben van beschikbare (en ontbrekende!) competenties en ervaring, zo efficiënt mogelijke planning van de skills over de projecten heen, slim plannen / zo min mogelijk administratieve handelingen / efficiënte processen bij laten dragen aan een goede medewerkerstevredenheid
  • Wat zijn voor jouw cliënten de top drie kenmerken van goed opdrachtmanagement?
    Voorkomen van budgetoverschrijdingen, correcte facturen versturen zodra dat kan, op het juiste moment de juiste skills ter beschikking hebben, optimale dienstverlening omdat je altijd en overal inzicht hebt in wat er speelt binnen de opdracht
  • Op elk moment weten hoe je kantoor en je opdrachten ervoor staan. Hoe belangrijk is performance management voor een accountantskantoor?
    Weten wie je meest winstgevende klanten zijn zodat je je daar op kunt focussen, inzicht in pijplijn van opdrachten en omzetprognoses, signaleren van zwakke plekken in dienstverlening of mogelijkheden om dienstverlening uit te breiden

Panelleden waarmee we de discussie over goed opdrachtmanagement aangaan, zijn:

  • Gerard den Teuling, Rsult
  • Maartje van Lieshout, WEA Rivierenland Accountants en Adviseurs
  • Dirk Kreijkes, Docco

Is jouw kantoor op zoek naar manieren om opdrachten goed te managen? Laat je dan inspireren door de vele praktijkvoorbeelden die in deze sessie aan bod zullen komen.

 

INSCHRIJVEN

 

Tot ziens op de AV-Dag 2019!