De behoefte van accountants & administratiekantoren om klanten op afstand volledig te kunnen informeren en adviseren is groter dan ooit. De Communicatiemodule van Fiscaal Gemak sluit hier naadloos op aan.
Tijdelijk bieden wij de mogelijkheid om gebruik te maken van een instapactie waarmee je snel en gratis deze functionaliteiten kunt gebruiken.
Profiteer nu van tijdswinst (gemiddeld 15 minuten per aangifte) met betrekking tot het automatiseren van het VIA-proces en vervolgens met accorderen en het presenteren van dashboards met waardevolle inzichten voor jouw klanten.
De indicatie van de totale besparing bestaat uit de voordelen behaald door het automatiseren van het VIA proces, het accorderen van aangiftes en jaarrekeningen. Tevens het delen van rapportages en inzichten. In het rekenmodel is daarbij gebruik gemaakt van best practices van diverse kantoren die zijn overgestapt naar Fiscaal Gemak / Rapportage Gemak. Ben je benieuwd naar de opbouw van deze besparing, neem dan contact op via de button.
Graag geven we Fiscaal Gemak-klanten een steuntje in de rug om deze mogelijkheden te benutten. We bieden je nu de mogelijkheid om tot 1-2-2021 kosteloos van de Communicatiemodule gebruik te maken, je betaald dus tot 1-2-2021 geen abonnementskosten voor deze module. In dit aanbod krijg je ook de Communicatiemodule instaptraining, waarin je wordt geholpen om snel en efficiënt deze functionaliteit in gebruik te nemen. Deze online training wordt op verschillende momenten aangeboden.
Er wordt vaak geschreven dat accountancy een branche is die veranderingen en innovatie relatief traag oppakt. Zelf merk ik vooral dat kantoren echt wel willen innoveren en investeren.
Toen begin dit jaar Covid-19 net om de hoek kwam kijken, zijn we daarom bij Unit4 Bedrijfssoftware een initiatief gestart om ondernemers en accountants te helpen snel te schakelen naar meer online werken. Zo konden kantoren zelf ervaren wat de voordelen waren. Hieronder volgt een analyse van het toegenomen gebruik van de communicatiemodule en ja, accountants kunnen zeker zeer snel innoveren!
Zoveel mogelijk tijd kunnen besteden aan je core business, daar gaat het om. Niemand heeft zin in administratieve klusjes die wél tijd kosten, maar niks opleveren. Daarom bestaat binnen Fiscaal Gemak de Communicatiemodule.
Hiermee wordt het mogelijk om nog efficiënter met cliënten te communiceren en houd je dus meer tijd over voor de aangiftes, jaarrekeningen en de persoonlijke relatie met jouw cliënt. Deze module kent drie onderdelen: het automatiseren van de VIA, een uitgebreide dashboarding-functionaliteit en een accorderingsonderdeel.