Boekhouden is voor veel ondernemers een noodzakelijk kwaad. Het moet gebeuren, maar er zijn weinig ondernemers die het leuk vinden om te doen. Automatisering is een duidelijke trend. Veel accountants- en administratiekantoren onderzoeken hoe ze automatisering in kunnen zetten om boekhouden voor hun klanten en voor zichzelf makkelijker en efficiënter te maken, zodat het minder tijd kost. Dat geeft ook veel meer ruimte om te kunnen adviseren en om de toegevoegde waarde van het kantoor richting de klant te verhogen.
“Ik zie digitalisering niet als bedreiging voor ons kantoor, maar als een kans en een uitdaging. Door standaard werkzaamheden te automatiseren, kun je meer tijd besteden aan samen met je klant vooruit kijken”. Peter Vreeman, directeur / eigenaar van het gelijknamige kantoor, vertelt hoe hij met behulp van Unit4 Boekhoud Gemak en Basecone zijn klanten op een efficiënte manier inzicht geeft in de financiële status en -ontwikkelingen van hun onderneming.
De software van Payt automatiseert uw debiteurenbeheer waarbij u de controle over het proces én het persoonlijk contact met uw klanten behoudt. Payt automatiseert alle handelingen voor debiteurenbeheer, van de verzending van facturen en herinneringen tot het treffen van betalingsregelingen en het starten van een minnelijk incassotraject.
Slimmer documenten verwerken, scannen, herkennen, autoriseren en boeken. Basecone en Unit4 Boekhoud Gemak hebben de krachten gebundeld en bieden de mogelijkheid om nagenoeg real-time facturen en documenten te verwerken in Boekhoud Gemak. Door een verregaande integratie tussen beide systemen is het mogelijk om direct transacties te verwerken naar Boekhoud Gemak.
Kantoor Gemak
CRM-, planning-, tijdregistratie- en factureringsfunctionaliteit vanuit de cloud.
Communicatie Gemak
Stroomlijn je werkprocessen door eenvoudige klantcommunicatie en creëer meerwaarde met domein-overstijgende inzichten
HR & Salaris Gemak
Krachtige, flexibele salaris software in de cloud met unieke HR mogelijkheden voor ondernemers.