Komen jouw deadlines steeds dichterbij? Maak t/m 31 januari gebruik van de overstapweken!



Betrouwbare en snelle fiscale software is cruciaal, niet alleen om jouw deadlines op tijd te halen maar ook om jouw klanten van het juiste advies te kunnen voorzien.

Wij hebben daarom de Fiscaal Gemak overstapbundel voor je ontwikkeld. In deze bundel hebben bieden wij een aantal zaken gratis aan:

  • Start je in januari met Fiscaal Gemak dan heb je in 2021 geen dubbele kosten*.
    Inschrijven kan tot en met 31 januari.
  • Je kan al binnen 24 uur jouw aangiftes indienen, VIA-gegevens ophalen en aangiftes laten accorderen door jouw cliënten.
  • Simpel migreren vanuit jouw huidige pakket. Met o.a. stamgegevens, middelingsgegevens, PKI-certificaat en een handleiding om aangiftehistorie te migreren.
  • Alle fiscale aangiftes zijn opge­nomen: Inkomsten­belasting, Vennootschapsbelasting, Omzetbelasting, ICP, Toeslagen, Schenk & Erf en dividendbelasting. En ook het communicatieportaal, opstellen van jaarrekeningen, inclusief deponering en bankenrapportage.
  • Gratis e-Learning die je wegwijs maakt in de belangrijkste functionaliteiten van het pakket. Hiermee weet je binnen 15 minuten hoe het pakket optimaal te gebruiken is.
  • Gratis deelnemen aan onze klassikale online training voor nieuwe gebruikers.

Makkelijk overstappen

 

*vraag naar de voorwaarden


 


Bereken je besparing



Aantal IB aangiftes
Aantal overige aangiftes
Aantal jaarrekeningen
Uurtarief
Jouw besparing per jaar

De indicatie van de totale besparing bestaat uit de voordelen behaald door onder andere het automatiseren van het VIA proces, het accorderen van aangiftes en jaarrekeningen. Tevens het delen van rapportages en inzichten. In het rekenmodel is daarbij gebruik gemaakt van best practices van diverse kantoren die zijn overgestapt naar Fiscaal Gemak / Rapportage Gemak. Ben je benieuwd naar de opbouw van deze besparing, neem dan contact op via de button.



Meer informatie Fiscaal Gemak

Benieuwd naar de software, meld je aan voor het Fiscaal Gemak webinar



Gebruik jij nog geen Fiscaal Gemak en ben je benieuwd naar de software, meld je dan aan voor dit webinar!

We nemen je mee in de uitganspunten van de software en we laten je zien hoe Fiscaal Gemak je kernproces direct ondersteunt zodat ook jij 2021 efficiënt kan starten!

 

Datum en tijd

28 januari om 11:00-11:30 uur

 

Na het bekijken van het webinar

  • weet je hoe je onze software inzet
  • weet je welke functionaliteiten interessant zijn voor jouw praktijk
  • zijn jouw eerste vragen beantwoord

 

Aanmelden webinar



“Fiscaal Gemak is de beste fiscale software waarmee je jouw deadlines zorgeloos haalt!”



Wist je dat…

  • Wij ieder jaar alle wet- en regelgeving voor alle biljetten uiterlijk begin februari uitleveren?
  • Met de unieke online communicatiemodule kan je de aangiftes en jaarrekeningen op een eenvoudige manier aan jouw klanten kunt presenteren in een dashboard ze die meteen kunnen accorderen?
  • Wij als enige fiscale software leverancier in Nederland het proces rondom de VIA-machtigingen hebben geautomatiseerd?
  • Door verschillende databronnen in één platform samen te laten komen, wij je unieke inzichten geven die domeinoverstijgend zijn? Door het combineren van data uit je boekhouding, fiscale software en loonadministratie krijg jij als accountant unieke inzichten over klanten om zo op maat advies te kunnen geven dat er echt toe doet.
    Deze inzichten bieden wij proactief aan waarmee je jouw klanten kansen kan laten verzilveren of risico’s kan laten vermijden.

Makkelijk overstappen

Stap vandaag nog over! Het bespaart jou gigantisch veel tijd en stelt je in staat om nog meer toegevoegde waarde te leveren aan jouw klanten.

Wij zorgen voor een gemakkelijke en snelle overstap naar de beste en meest bedrijfszekere fiscale software van Nederland.

 

Makkelijk overstappen

Eindelijk: jaarrekening, fiscaal en communicatie vanuit één product




Veel kantoren hebben nu zelf een aparte jaarrekening applicatie, een aparte fiscale applicatie en aparte portalen en grotere kantoren vaak ook weer aparte CRM/compliance oplossing om de voortgang te monitoren.

Zo’n samengesteld pallet van applicaties kan best goed werken al blijft het veel koppelen, is het foutgevoelig en vraagt het in stand houden alle koppelingen best wat onderhoud & technologische know-how. Ook zijn koppelingen vaak ontwikkeld om alleen de meest elementaire data over te sturen. Daardoor verlies je vaak kostbare data in het proces wat ten koste gaat van de efficiëntie van het proces of erger; de kwaliteit van de dienstverlening aan je klant.


Klantverhaal Van Meel & Jonkers accountants en adviseurs



“Wij proberen de administratieve verwerking zo optimaal mogelijk te automatiseren en digitaliseren zodat er meer tijd overblijft om samen met de cliënt te kijken naar de totale performance van hun onderneming. Dat is namelijk waar we de meeste waarde toe kunnen voegen” aldus Tom van Meel, relatiebeheerder bij Van Meel & Jonkers.

 

Lees het klantverhaal