Gemakkelijk en snel werken door één dataset op één online platform
Accountancy Gemak is een revolutionair platform waarin accountants samen met hun klanten online werken vanuit één dataset op één platform. Niet alleen voor specifieke diensten maar voor vrijwel alle diensten, zoals:
Domeinoverstijgende en unieke inzichten
Door verschillende databronnen in één platform samen te laten komen, biedt Accountancy Gemak unieke mogelijkheden om inzichten te geven die domeinoverstijgend zijn. Door het combineren van data uit je boekhouding, fiscale software en loonadministratie krijg jij als accountant unieke inzichten over klanten om zo op maat advies te kunnen geven dat er echt toe doet. Deze inzichten biedt de software proactief aan waardoor je jouw klanten kansen kan laten verzilveren of risico’s kan laten vermijden.
"De performance van Fiscaal Gemak is een verademing, de functionaliteit zeer uitgebreid en de rapporten professioneel en voor iedereen te begrijpen."
“Accountancy Gemak levert ons inzichten die we voorheen niet hadden en efficiency door eenmalige invoer en hergebruik van data.”
"Met behulp van Boekhoud Gemak en Basecone geven wij onze klanten op een efficiënte manier inzicht in de actuele financiële status en -ontwikkelingen van hun onderneming."
Fiscaal Gemak is de toonaangevende applicatie voor én door fiscalisten om de aangiftes en jaarrekeningen te verzorgen voor hun klanten. Fiscaal Gemak is onderdeel van Accountancy Gemak: het slimste en volledigste online platform waarmee accountants en hun klanten samen alles onder controle hebben en houden.
Door innovatie en gebruiksgemak de snelst groeiende aangiftesoftware van Nederland!
Met Rapportage Gemak kun je jaarrekeningen opstellen en deponeren bij de Kamer van Koophandel of bank. Daarnaast beschik je over tussentijdse rapportagemogelijkheden en ondersteunt het uitgebreide dashboard bij het adviseren van klanten. Rapportage Gemak is nu beschikbaar voor micro- en kleine entiteiten en wordt in de nabije toekomst uitgebreid voor grotere entiteiten.
Rapportage Gemak is de meest gebruiksvriendelijke jaarrekeningssoftware van Nederland.
Wij geloven dat een optimale dienstverlening vanuit ieder accountantskantoor begint bij een laagdrempelige, datagedreven samenwerking met de klant. Geen klantportaal maar juist directe communicatie. Communicatie Gemak zorgt ervoor dat je ongekend efficiënt in contact staat met de ondernemer met een unieke meerwaarde. Uiteraard alles veilig, compliant en AVG-proof.
Met Communicatie Gemak werk je efficiënter samen met jouw klanten.
Ben je op zoek naar een oplossing die jou helpt om je werkprogramma’s te managen en bovendien beschikt over een risicovolgsysteem waarmee jij periodieke processen en projecten kunt plannen, volgen en controleren? Dan is Werkprogramma Gemak wat voor jou. Het bevat alle functionaliteit die je van een werkprogrammasoftware verwacht. Werkprogramma Gemak automatiseert repeterend werk en faciliteert het automatisch opbouwen van dossiers. Hierdoor kunnen specialistische medewerkers hun tijd besteden aan activiteiten waar ze de meeste waarde toe kunnen voegen.
Boekhouden is voor veel ondernemers een noodzakelijk kwaad. Het moet gebeuren, maar er zijn weinig ondernemers die het leuk vinden om te doen. Automatisering is een duidelijke trend. Veel accountants- en administratiekantoren onderzoeken hoe ze automatisering in kunnen zetten om boekhouden voor hun klanten en voor zichzelf makkelijker en efficiënter te maken, zodat het minder tijd kost. Dat geeft ook veel meer ruimte om te kunnen adviseren en om de toegevoegde waarde van het kantoor richting de klant te verhogen.
Ook boekhouden doe je voortaan met gemak! Met Boekhoud Gemak wordt boekhouden nóg slimmer, nóg sneller en nóg makkelijker. Dit bespaart jou en je klanten tijd, zodat jij je meer kunt richten op het geven van advies aan je klanten en je klanten meer tijd hebben om te ondernemen.
Een 360-graden cliëntbeeld, van eerste klantcontact tot het versturen van de factuur, zorgt ervoor dat iedereen in jouw organisatie altijd op de hoogte is van wat er speelt bij een cliënt. Binnen een kantoor heeft iedere afdeling wel een andere vraag: welke communicatie er is geweest, hoe het met de opdracht gaat en of de factuur wel betaald is? Een kantoorautomatisering oplossing helpt jou en je collega’s om altijd op de hoogte te zijn van wat er speelt binnen jouw kantoor en bij je cliënten.
Met Kantoor Gemak krijg je grip op je business door: altijd up-to-date managementinformatie. Daarnaast heb je één aansluitend proces voor alle afdelingen binnen jouw kantoor.
De wereld van HR & salarisadministratie is continu in beweging. De complexiteit neemt telkens toe door veranderende wet- en regelgeving, waardoor de werkdruk toeneemt. Automatiseren van de salarisverwerking is essentieel om efficiënt te werken met jouw klanten en hun medewerkers.
HR & Salaris Gemak is de meest complete salarissoftware van Nederland.