Kantoor Gemak

Practice management voor het accountantskantoor


Epaper downloaden Gratis demonstratie aanvragen

Kantoor Gemak



Tevreden cliënten zijn de beste indicator dat het goed gaat. Daarom hebben wij de verrassend slimme oplossing Kantoor Gemak. Vanaf het eerste klantcontact tot het versturen en incasseren van de factuur: manage al jouw klanten en opdrachten met Kantoor Gemak. Gebouwd op het krachtige Microsoft Dynamics 365 CRM-platform, waardoor het niet alleen gebruiksvriendelijk is, enorm betrouwbaar maar ook nog eens met Gemak te implementeren. Met andere woorden, dé oplossing om jouw projecten te managen van begin tot eind. We helpen je niet alleen meer grip op de zaken te krijgen, maar ook je winstgevendheid en inzicht in jouw projecten te vergroten.

(Management-) Overzicht



Video

De moderne accountant kent het zeker, succes gaat gepaard met het gebruik van vele en vooral verschillende systemen. Met Kantoor Gemak beschik je over alle informatie uit de verschillende bedrijfsprocessen in één online omgeving. Zo levert Kantoor Gemak duidelijke en inzichtvolle overzichten die het managen van projecten en de daarbij behorende bezigheden een “fluitje van een cent” maakt.

Sales




Je wilt natuurlijk nooit “nee” verkopen aan je klanten of die prachtige kans mislopen. Daarom assisteert Kantoor Gemak je in het hele salesproces, van A tot Z, alles onder controle. Dit gaat geweldig samen met alle andere onderdelen van Kantoor Gemak waardoor je inzicht krijgt in de voorstellen, offertes, de communicatie met de klant en natuurlijk ook het gemak van facturatie.

 

 


CRM



Bij het managen van jouw projecten hoort natuurlijk ook het op de hoogte houden van jouw “stakeholders”, alle betrokken partijen willen immers weten of het project loopt zoals verwacht. Middels ons CRM-systeem zie je direct welke acties er bij jouw klanten en/of contacten spelen. Binnen Kantoor Gemak hebben wij hiervoor een CRM-oplossing die jou alle mogelijkheden biedt die je maar kan wensen en al het contact gemakkelijk maakt zodat je nooit het overzicht verliest.



Projectmanagement




Project Manager zijn is als het zijn van een spin in het web. Je moet overal op letten; worden de uren op de juiste activiteiten geboekt, lopen de projecten nog binnen hun budget, worden mijn middelen op een juiste manier benut en hoe staan mijn toekomstige werkzaamheden ervoor. Daarom bieden wij met Kantoor Gemak een oplossing die je altijd real-time inzicht geeft in jouw projecten en helpt met het (bij-)sturen hiervan.


Urenregistratie



De registratie van uren en de goedkeuring ervan gaat tegenwoordig makkelijker dan ooit.

Met Kantoor Gemak wordt de registratie, de controle en de goedkeuring van declarabele uren een fluitje van een cent. Alles wordt vervolgens binnen een handomdraai voorbereid voor facturatie.



Facturatie




De afronding van elk project, de hiervoor klaargezette facturen worden met een druk op de knop verstuurd naar jouw klanten. Zodat het hele proces op een nette en correcte manier beëindigd wordt.


Met Kantoor Gemak beschik je dus over alles wat nodig is om jouw projecten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Onder andere door het gebruik van voorgedefinieerde opdrachtsjablonen en ingebouwde WWFT-checklist, ingebouwde accountancyprocessen en algehele synergie, zoals bijvoorbeeld de volledige ‘funnel to cash’ oplossing, binnen één applicatie.

Bereken jouw besparing als accountant



Aantal declarabele medewerkers
Declarabele uren per medewerker/per week
Totaal declarabele uren per week
Totaal declarabele uren per jaar
Verhoogde interne efficiëntie door Kantoor Gemak
Gemiddeld uurtarief per week


Hoe verhoog jij de productiviteit binnen jouw kantoor?

Hoe verhoog jij de productiviteit binnen jouw kantoor?


Download E-paper



 

 

Interesse?

Kijk dan ook vooral dit webinar van 23 april terug.

Wat onze klanten zeggen



“Met de keuze voor Kantoor Gemak in het verlengde van Dynamics 365 zetten we weer een volgende stap met het inzetten van innovatieve en betrouwbare technologie om onze eigen kantoorprocessen goed te managen en onze klanten goed te ondersteunen”.   

Robert-Jan Peeters, Partner | Accountant, Smit & de Wolf


“Als je alles vanuit de Microsoft familie kunt oplossen en de hele dag in dezelfde look-and-feel draait, werkt dat gewoon heel prettig. Je hebt het gevoel dat je op één platform bezig bent waarin je alles doet en omdat alles met elkaar interacteert, maakt dat Kantoor Gemak heel sterk”.

Robèrt Molenaar, Vennoot, WVDB


“Met Kantoor Gemak hebben collega’s continu inzage in eigen opdrachten en de voortgang daarin, op een toegankelijke en gebruiksvriendelijke manier. Dit is precies wat we nodig hebben om toekomstbestendig te worden, de werkprocessen te digitaliseren en automatiseren.”

Marcel Bodde, Manager ICT, KroeseWevers