Kantoor Gemak

Grip op je business


Download de Eguide Meer info of gratis demo


 

 

Een 360-graden cliëntbeeld, van eerste klantcontact tot het versturen van de factuur, zorgt ervoor dat iedereen in jouw organisatie altijd op de hoogte is van wat er speelt bij een cliënt.

 

Binnen een kantoor heeft iedere afdeling wel een andere vraag: Welke communicatie er is geweest, hoe het met de opdracht gaat en of de factuur wel betaald is?

 

Een kantoorautomatisering oplossing helpt jou en je collega’s om altijd op de hoogte te zijn van wat er speelt binnen jouw kantoor en bij je cliënten.


Unit4 Kantoor Gemak

Met Kantoor Gemak krijg je grip op je business door:

  • Altijd up-to-date managementinformatie
  • 1 aansluitend proces voor alle afdelingen binnen jouw kantoor met:
    • CRM/relatiemanagement
    • Project- en resourceplanning
    • urenregistratie en declaratie
    • Facturatie

 

Video

Bereken de besparing voor jouw kantoor



Aantal declarabele medewerkers
Declarabele uren per medewerker/per week
Totaal declarabele uren per week
Totaal declarabele uren per jaar
Verhoogde interne efficiëntie door Kantoor Gemak
Gemiddeld uurtarief per week


Bekijk je besparing


Besparing per jaar


Download de Eguide



Efficiënt werken gaat niet altijd gemakkelijk met al die verschillende applicaties. Herkenbaar? Lees meer over hoe Kantoor Gemak kan helpen om de productiviteit te verhogen.

 





Managementinformatie




Je wilt je altijd weten hoe jouw kantoor ervoor staat. Wat er in de pijplijn zit, welke opdrachten er lopen, of de facturen worden betaald etc. Om niet dagelijks lang bezig te zijn met het verkrijgen van je informatie kun je gebruik maken van managementinformatie dashboards waar je al je data up-to-date ziet, inclusief onderhandenwerk en omzeterkenning. Tevens kun je dit koppelen aan Power BI van Microsoft waarmee je alle bedrijfsinformatie uit verschillende pakketten (zelfs Excel) in één oogopslag ziet.


CRM/Relatiebeheer



Vaak selecteert uw (potentiële) cliënt jou als accountant, maar bent jij verantwoordelijk voor de WWFT-check en de cliëntacceptatie. Unit4 Kantoor Gemak is gebouwd op het krachtige CRM platform van Microsoft Dynamics CRM. Vanaf het eerste contact manage je alles in de softwareoplossing. Alle cliëntgegevens worden opgeslagen, de communicatie met de cliënt komt automatisch op het juiste contact & account te staan waarin je direct de WWFT-check en de cliëntacceptatie kunt uitvoeren.



Project- en resourceplanning



Zodra het voorstel is getekend ga je de opdracht inplannen. Met de voor gedefinieerde opdrachtactiviteiten staan alle standaard opdracht taken direct in een visueel overzicht. Met een druk op de knop kun je zien wie van jouw collega’s beschikbaar is en de juiste vaardigheden heeft voor deze opdracht. Zodra de opdracht loopt, krijg je alerts als het over budget heen gaat.



Urenregistratie, declaratie & facturatie




Juiste urenregistratie is essentieel voor het efficiënt managen en afronden van opdrachten. Als de tijd niet geregistreerd is op de juiste opdracht verlies je wellicht zelfs omzet. Met Kantoor Gemak kun je direct je geregistreerde uren en declaraties op de juiste taak boeken met een timer en met de geavanceerde facturatiemodule factureer jij deze direct aan jouw cliënten, enkel of in batches. Om altijd op de hoogte te zijn van de betalingen, koppel je Kantoor Gemak aan het boekhoudpakket van jouw keuze zodat je altijd een 360-graden klantbeeld behoudt.


Wat onze klanten zeggen



“Klopt je basis, dan heb je op elk moment inzicht in hoe je ervoor staat en kun je sneller reageren op een crisis of inspelen op een nieuwe mogelijkheid. Met Unit4 Kantoor Gemak kunnen wij onze eigen interne processen goed en efficiënt inregelen waardoor we bovendien meer tijd overhouden voor de cliënt.

Wilbert Star, partner bij Van Wezel Accountants


Lees meer

“We kunnen eenvoudig uren boeken, efficiënter factureren en vanuit één klantomgeving werken. Kortom: met Kantoor Gemak werken we een stuk efficiënter, hebben we een toekomst vaste omgeving en krijgen we essentiële sturingsinformatie."

Maartje van Lieshout, Appliciatiebeheerder bij WEA Rivierenland


Lees meer

Maak nu kennis met de andere onderdelen van Accountancy Gemak:



Fiscaal Gemak

Innovatieve fiscale cloudsoftware, no1. in Nederland!


Lees meer

Rapportage Gemak

Jaarrekeningen, deponeringen, tussentijdse rapportage, prognose en bankenrapportage direct vanuit de cloud.


Lees meer

Werkprogramma Gemak

Slimme werkprogramma’s vanuit iedere vakorganisatie incl. data gedreven dossiervorming.


Lees meer

Communicatie Gemak

Stroomlijn je werkprocessen door eenvoudige klantcommunicatie en creëer meerwaarde met domein-overstijgende inzichten.


Lees meer

Boekhoud Gemak

Snel, slim en makkelijk boekhouden voor accountants en ondernemers vanuit de cloud.


Lees meer

HR & Salaris Gemak

Krachtige, flexibele salaris software in de cloud met unieke HR mogelijkheden voor ondernemers.


Lees meer