Kantoor Gemak

Grip op je business


Gratis demonstratie aanvragen

Een 360-graden cliëntbeeld, van eerste klantcontact tot het versturen van de factuur, zorgt ervoor dat iedereen in jouw organisatie altijd op de hoogte is van wat er speelt bij een cliënt. Binnen een kantoor heeft iedere afdeling wel een andere vraag: Welke communicatie er is geweest, hoe het met de opdracht gaat en of de factuur wel betaald is? Een kantoorautomatisering oplossing helpt jou en je collega’s om altijd op de hoogte te zijn van wat er speelt binnen jouw kantoor en bij je cliënten.

Unit4 Kantoor Gemak

Met Kantoor Gemak krijg je grip op je business door:

  • Altijd up-to-date managementinformatie
  • 1 aansluitend proces voor alle afdelingen binnen jouw kantoor met:
    • CRM/relatiemanagement
    • Project- en resourceplanning
    • urenregistratie en declaratie
    • Facturatie

 

Video

Bereken de besparing voor jouw kantoor



Aantal declarabele medewerkers
Declarabele uren per medewerker/per week
Totaal declarabele uren per week
Totaal declarabele uren per jaar
Verhoogde interne efficiëntie door Kantoor Gemak
Gemiddeld uurtarief per week


Managementinformatie




Je wilt je altijd weten hoe jouw kantoor ervoor staat. Wat er in de pijplijn zit, welke opdrachten er lopen, of de facturen worden betaald etc. Om niet dagelijks lang bezig te zijn met het verkrijgen van je informatie kun je gebruik maken van managementinformatie dashboards waar je al je data up-to-date ziet, inclusief onderhandenwerk en omzeterkenning. Tevens kun je dit koppelen aan Power BI van Microsoft waarmee je alle bedrijfsinformatie uit verschillende pakketten (zelfs Excel) in één oogopslag ziet.


CRM/Relatiemanagement




Vaak selecteert uw (potentiële) cliënt jou als accountant, maar bent jij verantwoordelijk voor de WWFT-check en de cliëntacceptatie. Unit4 Kantoor Gemak is gebouwd op het krachtige CRM platform van Microsoft Dynamics CRM. Vanaf het eerste contact manage je alles in de softwareoplossing. Alle cliëntgegevens worden opgeslagen, de communicatie met de cliënt komt automatisch op het juiste contact & account te staan waarin je direct de WWFT-check en de cliëntacceptatie kunt uitvoeren.


Project- en resourceplanning



Zodra het voorstel is getekend ga je de opdracht inplannen. Met de voor gedefinieerde opdrachtactiviteiten staan alle standaard opdracht taken direct in een visueel overzicht. Met een druk op de knop kun je zien wie van jouw collega’s beschikbaar is en de juiste vaardigheden heeft voor deze opdracht. Zodra de opdracht loopt, krijg je alerts als het over budget heen gaat.



Urenregistratie, declaratie & facturatie



Juiste urenregistratie is essentieel voor het efficiënt managen en afronden van opdrachten. Als de tijd niet geregistreerd is op de juiste opdracht verlies je wellicht zelfs omzet. Met Kantoor Gemak kun je direct je geregistreerde uren en declaraties op de juiste taak boeken met een timer en met de geavanceerde facturatiemodule factureer jij deze direct aan jouw cliënten, enkel of in batches. Om altijd op de hoogte te zijn van de betalingen, koppel je Kantoor Gemak aan het boekhoudpakket van jouw keuze zodat je altijd een 360-graden klantbeeld behoudt.



Wat onze klanten zeggen



“Met de keuze voor Kantoor Gemak in het verlengde van Dynamics 365 zetten we weer een volgende stap met het inzetten van innovatieve en betrouwbare technologie om onze eigen kantoorprocessen goed te managen en onze klanten goed te ondersteunen”.   

Robert-Jan Peeters, Partner | Accountant, Smit & de Wolf


“Als je alles vanuit de Microsoft familie kunt oplossen en de hele dag in dezelfde look-and-feel draait, werkt dat gewoon heel prettig. Je hebt het gevoel dat je op één platform bezig bent waarin je alles doet en omdat alles met elkaar interacteert, maakt dat Kantoor Gemak heel sterk”.

Robèrt Molenaar, Vennoot, WVDB


“Met Kantoor Gemak hebben collega’s continu inzage in eigen opdrachten en de voortgang daarin, op een toegankelijke en gebruiksvriendelijke manier. Dit is precies wat we nodig hebben om toekomstbestendig te worden, de werkprocessen te digitaliseren en automatiseren.”

Marcel Bodde, Manager ICT, KroeseWevers


Maak nu kennis met de andere onderdelen van Accountancy Gemak:



Fiscaal Gemak

Innovatieve fiscale cloudsoftware


Lees meer

Rapportage Gemak

Omvat de (inrichtings)- jaarrekening en bankenrapportage.


Lees meer

Werkprogramma Gemak

Aangifte en rapportage uit één bron


Lees meer

Accountancy Gemak

Het slimme en volledige online platform


Lees meer

Boekhoud Gemak

Ook boekhouden doe je vanaf nu met gemak!


Lees meer

HR & Salaris Gemak

Krachtige, flexibele en betrouwbare HR en salaris software


Lees meer