Kantoorautomatisering

Een excellente dienstverlening aan je cliënten


Neem contact op

Tevreden cliënten zijn de beste indicator of een accountantskantoor succesvol is of niet. De grootste bijdrage die jij hieraan als accountant kan leveren, is ervoor zorgen dat je dienstverlening en adviezen werkelijk waarde toevoegen voor je cliënt. Maar jouw verantwoordelijkheid is in de praktijk natuurlijk breder dan alleen de dienstverlening aan de cliënt: nieuwe aanvragen moeten worden behandeld, uren geregistreerd en de juiste medewerkers moeten aan lopende en toekomstige opdrachten worden toegewezen. In een wereld die wordt overheerst door deadlines is prioriteiten stellen en efficiënt werken beslist niet makkelijk. Gelukkig hoef je deze uitdaging niet zonder ondersteuning aan te gaan.

 

Met de digitalisering van je werkprocessen en het centraal vastleggen van gegevens, kun je beschikken over alle informatie die je nodig hebt vanaf één centrale plaats. Dit helpt je onder andere om de juiste mensen, het juiste werk te laten doen op het juiste moment. Nieuwe vormen van kantoorautomatisering geven jou en je collega’s daarnaast meer inzicht in de cliënten, opdrachten en declaraties.


Meer informatie



Vul het formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op