We blijven onverminderd bereikbaar om de continuïteit van jouw organisatie te borgen


Door: Redactie Unit4 Bedrijfssoftware | 16 maart 2020

Het zijn ongekende tijden; vanaf gistermiddag zijn er nieuwe maatregelen ingegaan ter bestrijding van het coronavirus (COVID-19). Deze maatregelen gelden tot en met 6 april en raken ons allemaal.

 

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers gaan boven alles en we volgen uiteraard de adviezen en maatregelen van de Nederlandse regering om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

 

Als softwareleverancier zijn wij goed uitgerust en gewend om op afstand te werken. Dit betekent dat wij in deze uitzonderlijke situatie jou kunnen blijven ondersteunen om zo de continuïteit van jouw organisatie te borgen. Dankzij onze online oplossingen geldt hetzelfde voor jouw organisatie; je hebt altijd en overal toegang tot onze software zodat jouw bedrijfskritische processen niet stil komen te vallen.

 

Hoe kun je ons bereiken?

  • Op ons supportportaal kun je terecht voor al je softwaregerelateerde vragen en kun je makkelijk supportverzoeken indienen. Kom je er niet uit? Bel dan met een van onze supportmedewerkers via 088 247 24 72.
  • Werk je in onze SmartSpace en heb je een vraag? Dan kun je terecht op het SmartSpace-supportportaal of bel ons via 088 247 18 88.
  • Jouw accountmanager of andere directe contactpersonen blijven overminderd bereikbaar en beschikbaar om je te ondersteunen. We hebben allemaal de tools om je via e-mail, telefoon of online meetings verder te helpen.
  • Voor overige vragen kun je ons bereiken op ons algemene telefoonnummer: 0184 44 44 44.

Rest ons nu nog de boodschap van onze zorgminister Bruno Bruins te herhalen: “Nederlanders, let een beetje op elkaar.” Alle 300 Unit4 Bedrijfssoftware-collega’s wensen je veel sterkte en wijsheid toe. Weet dat wij er voor jou zijn; om mee te denken en je verder te helpen om alles onder controle te houden.